تصفیه آب صنعتی

طراحی و ساخت دستگاه های آب شیرین کن صنعتی و نیمه صنعتی ، سیستم های تصفیه فاضلاب ، انواع سختی گیرهای رزینی ، فیلتر شنی و کربنی ، هوزینگ و فیلترهای ممبرین و میکرونی

تصفیه آب صنعتی

طراحی و ساخت دستگاه های آب شیرین کن صنعتی و نیمه صنعتی ، سیستم های تصفیه فاضلاب ، انواع سختی گیرهای رزینی ، فیلتر شنی و کربنی ، هوزینگ و فیلترهای ممبرین و میکرونی

مدل‌های جک های پارکینگی

جک پارکینگی: هنگامی که زمان تعویض درب پارکینگ فرا می رسد، نه تنها مسئولیت انتخاب درب جدید با ارتقاء برتر و پرداخت های مدرن را بر عهده خواهید داشت، بلکه باید عملکرد درب جدید خود را با درب بازکن به روز شده پارکینگ بهینه کنید. با جدیدترین پیشرفت‌های صنعت، طیف گسترده‌ای از مدل‌های بازکن جدید در سبک‌های مختلف موجود است – صاحبان خانه‌ها باید همه انواع مختلف را بشناسند و بدانند که هر کدام چگونه می‌توانند برای خانه و انتظارات عملکرد بلندمدت شما مفید باشند.

جک پارکینگی| آرام بند کرج | شرکت مهندسی درسان

در چند سال گذشته، درب بازکن های جک  برای بسیاری از صاحبان خانه محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. به طور سنتی در اماکن تجاری رایج است، بازکن های جک دارای عملکرد بهبود یافته و ویژگی های کارآمد برای استفاده استثنایی مسکونی هستند.

جک پارکینگی چگونه کار می کند؟

درب بازکن های دیواری پارکینگ که اغلب به عنوان در بازکن جک میل از آن یاد می شود، یک سبک ماشین منحصر به فرد است که در سمت چپ یا راست درب بازکن پارکینگ نصب می شود. بازکن های جک میل به میله پیچشی درب گاراژ متصل می شوند تا درب را بالا و پایین کنند.

این سیستم برای هر نوع درب پارکینگی اعم از بالابر کامل عمودی، بالابر استاندارد و درب بالابر مناسب است. درب بازکن‌های  جک با طراحی عالی خود بسیار بی‌صدا هستند و برای پارکینگ هایی که در نزدیکی فضای نشیمن قرار دارند، مناسب هستند.

شرکت مهندسی درسان

مدل‌های جک های پارکینگی

مدل‌های جک های پارکینگی  می‌توانند روی درب‌های گاراژ بزرگی که تا ارتفاع 14 فوتی می‌رسند تعبیه شوند و دارای ظرفیت‌های عملیاتی مشابه با اپراتورهای واگن برقی، از جمله فرآیندهای نصب، طول عمر، ظرفیت عملکرد سنگین و ضمانت‌ها هستند. در حالی که هزینه نصب درب بازکن‌های میل جک معمولاً کمی بیشتر از مدل‌های جایگزین تسمه یا درب بازکن‌های زنجیره‌ای است، طیف وسیعی از مزایای بازکن میل جک، هزینه‌های اولیه  را جبران می‌کند.

مزایا

در حالی که مدل‌های درب بازکن میل جک دیواری ممکن است در مقایسه با گزینه‌های سربار استاندارد غیرعادی و ترسناک به نظر برسند، بسیاری از صاحبان خانه‌ها باید به دلیل مزایای بی‌نظیر آن، به ارتقای این نوع ماشین‌ها فکر کنند. اگر مطمئن نیستید که بازکن جک میل شما می تواند برای خانه شما مفید باشد، مزایای زیر را در نظر بگیرید:

فضای ذخیره سازی بهبود یافته

به دلیل نصب در کنار درب پارکینگ شما در مقابل سربار، صاحبان خانه می توانند فضای سقف پارکینگ

را بیشتر در اختیار داشته باشد، که اغلب برای نگهداری وسایل بزرگ یا نامناسب

مانند دوچرخه و سایر اقلام بزرگ از استفاده می شود. سیستم‌های ریلی مورد استفاده

در بازکن‌های زنجیری و تسمه‌ای، مقدار فضای سقف موجود را محدود می‌کنند، در حالی

که بازکن‌های میل جک ناحیه بسیار مورد نیاز را ایجاد می‌کنند. از این طرح می توان برای

درب های پارکینگ بالابر نیز استفاده کرد و نیاز به نصب پنل کاذب را برطرف کرد.

گزینه‌های نصب متغیر

پارکینگ هایی با سقف‌های بسیار بلند یا کم می‌توانند از نصب درب بازکن در کنار درب بهره ببرند. درب بازکن های گاراژ با ریل به حداقل 48 اینچ فاصله بالای سر در بالای درهای گاراژ نیاز دارند که بسیاری از خانه ها نمی توانند آن را در خود جای دهند. در این موارد خاص، بازکن های جک میل یک جایگزین بازکن کارآمد و قابل اعتماد ارائه می کنند.

ویژگی های ایمنی بهتر

با درب بازکن های میل جک مدرن، می توانید خیالتان راحت باشد که خانه شما به آخرین پیشرفت های ایمنی از جمله سیستم های برگشت ایمنی و سنسورها دسترسی دارد. بسیاری از مدل‌های بازکن میل جک را نیز می‌توان برای داشتن یک چراغ 200 واتی برای ایمنی و راحتی بیشتر ارتقا داد.

جک درب برقی کرج | نصب کرکره برقی پارکینگ | درسان

پیشرفت‌های امنیتی بیشتر

درب بازکن‌های قدیمی پارکینگ از یک کد فرکانس بازکن برای باز و بسته کردن درب پارکینگ استفاده می‌کنند – این یک کد به راحتی می‌تواند به یک کنترل از راه دور دیگر کپی شود و به عنوان راهی برای ورود به خانه شما استفاده شود. جدیدترین مدل‌های درب بازکن پارکینگ – از جمله مدل‌های میل جک – دارای کدهای درب کرکره ای هستند که هر بار که در باز می‌شود کدهای منحصربه‌فرد درب برای جلوگیری از کپی کردن دارند.

قابلیت‌های راحتی به‌روز شده

جدیدترین مدل‌های درب بازکن پارکینگ نه تنها بهترین ویژگی‌های ایمنی و امنیتی را دارند، بلکه به‌روزرسانی‌های ارتباطی متعددی از جمله اتصال Wi-Fi و کنترل تلفن هوشمند را نیز دارند. برخی درب بازکن های جک میل  دارای MyQ هستند – یک برنامه رایگان برای دستگاه اپل یا اندروید شما – که به صاحبان خانه امکان می دهد هشدارهای لحظه ای دریافت کنند، درب پارکینگ خود را از هر کجا کنترل کنند و درب را با سایر دستگاه های امنیتی خانه همگام کنند.

زمان انتخاب جک

از آنجایی که جک های پارکینگ به طور سنتی برای مصارف تجاری طراحی شده اند، چرا صاحبان خانه های بیشتری ترجیح می دهند به این مدل ارتقا دهند؟

درب بازکن های پارکینگ جک شفت،درب بازکن  انعطاف پذیرتر و قابل اعتمادتری را به صاحبان خانه ارائه می دهد.

شما می توانید آنها را برای هر نوع عملیات درب پارکینگ استفاده کنید، آنها همچنین برای شرایط زیر مناسب هستند:

سقف های بلند گاراژ

درب های استاندارد پارکینگ یک یا دو اتومبیل تقریباً هشت فوت ارتفاع دارند، اما سقف خانه های جدیدتر ممکن است تا 12 فوت هم برسد.

این فضای در دسترس اغلب برای نگهداری اقلام بزرگ مورد نیاز است و سیستم ریلی که توسط تسمه یا زنجیر بازکن‌های محرک استفاده می‌شود ممکن است فضای بالای سر موجود شما را محدود کند – با یک بازکن میل جک می‌توانید از تمام فضای موجود استفاده کنید.

سقف های شیبدار

اگر پارکینگ شما دارای سقف شیبدار است، نصب درب بازکن سقفی پارکینگ بسیار دشوار خواهد بود. با سبک جک میل، می توانید به راحتی بدون سردرد نصب، عملیات روانی داشته باشید.

عمق محدود پارکینگ

برای درب بازکن سقفی، باید حداقل 48 اینچ فاصله در دسترس باشد. اغلب، یک دیگ بخار، لوله کشی یا وسایل دیگر می تواند میزان عمق در دسترس گاراژ را محدود کند و درب بازکن میل جک را برای نصب دیواری مناسب ترین گزینه تبدیل کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد