تصفیه آب صنعتی

طراحی و ساخت دستگاه های آب شیرین کن صنعتی و نیمه صنعتی ، سیستم های تصفیه فاضلاب ، انواع سختی گیرهای رزینی ، فیلتر شنی و کربنی ، هوزینگ و فیلترهای ممبرین و میکرونی

تصفیه آب صنعتی

طراحی و ساخت دستگاه های آب شیرین کن صنعتی و نیمه صنعتی ، سیستم های تصفیه فاضلاب ، انواع سختی گیرهای رزینی ، فیلتر شنی و کربنی ، هوزینگ و فیلترهای ممبرین و میکرونی

مطابقت مبل نیلپر با طراحی داخلی

مبلمان نیلپر: انتخاب مبل همیشه یک رویداد شاد برای کل خانواده است. نه تنها دوام مبلمان  خریداری شده و ظاهر آنها به ظاهر و کیفیت آن بستگی دارد، بلکه به راحتی شما در هنگام استفاده از آن نیز بستگی دارد.

مبلمان نیلپر | فروش محصولات نیلپر در کرج | فروشگاه رابو

شرکت تولید مبلمان  مدرن نیلپر طیف گسترده ای از مبل های مختلف را تولید می کنند که از نظر کیفیت، ساخت، طراحی، دسته بندی پارچه های مورد استفاده متفاوت است.

گاهی اوقات انتخاب خود بسیار دشوار است. برای اینکه بفهمید کدام مبل را بهتر انتخاب کنید، که تا حد امکان نیازهای شما را برآورده می کند، و برای جلوگیری از اشتباهات، اول از همه، باید هدف آن را به وضوح تصور کنید. برای هر فضایی که مد نظرتان است می توانید یک مبل از شرکت نیلپر با رضایت کامل انتخاب کنید.‌

فروشگاه رابو

مجموعه ای از مبل های نیلپر برای آشپزخانه، اتاق غذاخوری یا اتاق نشیمن

مبلمان ه برای آشپزخانه، اتاق ناهار خوری یا نشیمن باید فشرده و دارای روکش ضخیم باشد که بتوان آن را مرتباً تمیز و پاک کرد (از جمله تمیز کردن مرطوب) .

بسته به فضای داخلی خانه، می توانید مبل راحتی، مدرن یا کلاسیک بخرید. این بستگی به ترجیحات شخصی، ابعاد و هندسه اتاق دارد. مبل های گوشه ای کاربردی تر هستند، زیرا کمترین تقاضا را در اتاق اشغال می کنند و حداکثر فرصت ها را فراهم می کنند.

مبلمان نیلپر | فروش محصولات نیلپر در کرج | فروشگاه رابو

نحوه انتخاب مبل نیلپر برای اتاق نشیمن

در اینجا همه چیز به سلیقه و تخیل شما بستگی دارد. یک مبل گوشه بزرگ با صندلی های عمیق، دسته های نرم عظیم و پشتی را می توان در اتاق نشیمن جادار نصب کرد. اگر اغلب از مهمانان پذیرایی می کنید، باید حداکثر صندلی (5.6 یا بیشتر) وجود داشته باشد. یک مبل کوچک روشن یک اتاق نشیمن کوچک را تزئین می کند که توجه را از اندازه اتاق منحرف می کند و بر روی خود تأکید می کند. به احتمال زیاد مبلمان وبهلسترد سالن تاشو می شود و به ندرت برای خواب استفاده می شود ، بنابراین مدل هایی با هر مکانیزم تاشو مناسب هستند.

عملکرد اصلی مبلمان برای اتاق نشیمن این است که اتاق را تزئین کنید، به شما اجازه استراحت کامل را می دهد. بالش های روشن و راحت افزودنی خوبی برای مبلمان راحتی خواهند بود.

مطابقت مبل نیلپر با طراحی داخلی

هنگام انتخاب مبلمان ، باید ابعاد کلی و فضای داخلی اتاق را در نظر بگیرید. البته لازم نیست مبلمان را فقط بر اساس «روکش» انتخاب کنید، بلکه طرح ان نقش جدی ایفا می کند. رنگ و طرح پارچه مبلی باید با رنگ بندی و سبک کلی اتاق هماهنگ باشد.

رنگ های روشن و خطوط  مدرن یا اشکال گرد و رنگ های خنثی – هماهنگی بیشتری با کلاسیک دارند. اما توصیه نمی شود که رنگ اثاثه یا لوازم داخلی را برای مطابقت با دیوارها انتخاب کنید، بنابراین خطر “از دست دادن” آن را در برابر پس زمینه کلی دارید.

و اگر این اتفاق افتاد که مبل با فضای داخلی ترکیب شد، آن را با کوسن های روشن  هماهنگ برجسته کنید. همچنین ابعاد را مقایسه کنید، تصور کنید که آیا مدل انتخاب شده در یک اتاق بسیار بزرگ یا برعکس، بسیار کوچک هماهنگ به نظر می رسد.

هنگام خرید مبل نبشی به تنظیمات آن (چپ، راست)، جهت تا شدن و ابعاد آن در هنگام تا شدن دقت کنید. و البته باید به کیفیت مبل و متریال استفاده شده توجه ویژه ای داشته باشید.

چگونه کیفیت مبل را بررسی کنیم

اگر در صنعت مبلمان متخصص نیستید، نگران نباشید. مبلمان با کیفیت بالا همانند مبلمان نیلپر را می توان با تعدادی ویژگی تعیین کرد.

ظاهر

یک پارچه متراکم مقاوم در برابر سایش که اجازه نمی دهد کثیفی به عمق الیاف نفوذ کند، به عنوان روکش مناسب است (رنگ و بافت در کاتالوگ پارچه انتخاب شده است).

یک گزینه خوب گله، ملیله، شنل، جیر مصنوعی، میکروفیبر خواهد بود. برخی از مواد با آغشته‌سازی‌های خاصی تولید می‌شوند که اجازه عبور رطوبت را نمی‌دهند (تفلون، اسکاچ‌گارد) یا ساختار مانعی دارند (گله، گاباردین). در هر نوع روکشی ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی در متریال بهینه در نظر گرفته می شود. در مدل های گران قیمت، هزینه پارچه می تواند به 75 درصد قیمت مبل برسد.

استفاده از پارچه های روکش فنی در قسمت پشتی پشتی فقط در مدل های ارزان قیمت مجاز است.

درزهای روی پارچه مبلی باید یکدست و بدون نخ های بیرون زده باشد و دوخت ها هم اندازه باشند.

اتصالات بین عناصر مبلمان نباید خیلی بزرگ باشد (در حالت ایده آل – حدود 5 میلی متر).

همه عناصر چفت و بست از همان رنگ، قابل اعتماد، محکم ثابت، مکانیسم – نرم کار می کنند.

عملکرد سازنده

قاب

قوی ترین و قابل اطمینان ترین سازه های فلزی و چوبی (بلوط، راش، چوب ماهون)، از مقرون به صرفه تر – تخته نئوپان است، اما چنین قاب هایی لزوماً باید با مواد محافظ درمان شوند و با پیچ و مهره یا اتصال “خوشه ای” محکم شوند.

پرکننده

اگر برای خواب روزانه به مبل ارتوپدی نیاز دارید – بهتر است مدلی را با تشک فنری یا روی پایه لاتکس انتخاب کنید، در مدل هایی برای استراحت و پذیرایی از مهمان – PU با چگالی بالا کاملا مناسب است.

عملکرد اضافی

کشوها و جعبه ها برای ذخیره اشیا، تحت خواب شو یا  میز باید به راحتی باز و بسته شوند

(سعی کنید خودتان چندین بار این کار را انجام دهید)، جادار و به راحتی قرار بگیرید.

و آخرین توصیه، حتی اگر محدودیت مالی دارید، هرگز مبل های خیلی ارزان نخرید،

زیرا بیهوده نیست که عبارت معروف بارون روچیلد “من آنقدر ثروتمند نیستم که چیزهای ارزان بخرم” اینقدر محبوب شده است.

مرتبط در همه زمان ها یک مبل ارزان برای شما دوام زیادی نخواهد داشت، زیرا از مواد بی کیفیت ساخته شده است و پس از یک یا دو سال دوباره باید برای خرید مبلمان جدید هزینه کنید.

مبلمان نیلپر در طرح ها و رنگ‌های مدرن طراحی شده و از مواد باکیفیت ساخته شده است. با مراجعه به نمایندگی نیلپر می توانید  یک مبل با کیفیت از تولید کننده انتخاب کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد