تصفیه آب صنعتی

طراحی و ساخت دستگاه های آب شیرین کن صنعتی و نیمه صنعتی ، سیستم های تصفیه فاضلاب ، انواع سختی گیرهای رزینی ، فیلتر شنی و کربنی ، هوزینگ و فیلترهای ممبرین و میکرونی

تصفیه آب صنعتی

طراحی و ساخت دستگاه های آب شیرین کن صنعتی و نیمه صنعتی ، سیستم های تصفیه فاضلاب ، انواع سختی گیرهای رزینی ، فیلتر شنی و کربنی ، هوزینگ و فیلترهای ممبرین و میکرونی

بهترین پنجره ترمال بریک استاندارد در کرج

نوشته‌ها

نحوه نصب پنجره ترمال بریک در کرج, نصب پنجره ترمال بریک نیازمند بررسی و مطالعه موارد زیر است بطور کلی نصب تمامی پنجره ها از اصول یکسانی پیروی میکنند ولی در جزییات با یکدگر تفاوت دارند مهمترین مرحله نوع و شیوه اندازه گیری جهت ساخت می باشد که در هنگام نصب، تیم نصب با مشکل مواجه نگردد.به شکل مرسوم و نه استاندارد فواصل عرضی و ارتفاعی اندازه گیری شده و کمترین مقدار به عنوان اندازه انتخاب و از آن بادخور کسر میگردد.

نحوه نصب پنجره ترمال بریک در کرج

برای نصب پنجره‌های معمولی از روش‌های استانداردی استفاده می‌شود.

استفاده از این روش برای نصب خودتان مناسب نیست و درصورت استفاده از این روش پنجره ترمال بریک به درستی در جای خود قرار نمی‌گیرد. این امر موجب می‌شود قسمت داخلی قاب پنجره دوجداره ترمال بریک همچنان با هوای بیرون در تماس باشد که به این معناست که اتلاف حرارت و انرژی همچنان رخ می‌دهد. اما درصورتی که به هر دلیلی شما قصد دارید نصب را خود انجام دهید ما در مجموعه در و پنجره دوجداره روماپن به صورت گام به گام روش نصب آن را برای شما توضیح خواهیم داد.

نصب پنجره ترمال بریک چگونگی و روش

قبل از آماده شدن پنجره یک قاب آهنی یا آلومینیومی توسط کارفرما به عنوان “کادر” داخل دیوار قرار می گیرد.

به طوری که پس از نصب پنجره دیگر قابل رؤیت نخواهد بود.

باید توجه داشته باشید که درهنگام نصب، این قاب آهنی کاملا صاف و عاری از هرگونه کثیفی و نخاله های ساختمانی باشد.

در صورتی کشویی بودن درب و پنجره های ترمال بریک، شیشه های دوجداره میتواند در داخل کارخانه و یا در محل نصب توسط تیم نصاب بر روی لنگه پنجره نصب گردد.

اما در صورت بازشو بودن پنجره های ترمال بریک، شیشه ها نیز همراه با درب و پنجره به محل نصب مورد نظر برده می شوند تا پس از اتمام فرایند نصب، بر روی آن نصب گردند.

توجه داشته باشید که نصب این شیشه ها بر روی درب و پنجره باید توسط تکنیسین های باتجربه انجام شود در غیر این صورت ممکن است شیشه ها به درستی در جای خود قرار نگرفته باشند و همین امر سلامت ساکنین را به خطر بیاندازد.

مراحل را به شکل زیر اجرا نمایید:

۱- قرار گیری پنجره در قاب آهنی

۲- نصب موقت توسط پیچ های نصب و زیر سری های لازم جهت تراز کردن پنجره

حتما به تراز بودن پنجره توجه ویژه ای نمایید چرا که پنجره اگر تراز نباشد در هنگام رگلاژ شما را دچار مشکل میکند.

۳- نصب کامل پیچ ها

۴-قرارگیری شیشه درون آلومینیوم

۵-رگلاژ نمودن بازشو و شیشه

۶-لاستیک کشی

مزایا و معایب پنجره های ترمال بریک ساختمان, پنجره آلومینیومی ترمال بریک در مقایسه با قاب های آهنی نیز بسیار پرفروش تر می باشد. پنجره های آهنی دچار زنگ زدگی می شوند و نیاز به رنگ آمیزی سالیانه خواهید داشت. پنجره هایی که با متریال چوب ساخته می شوند در برابر حشراتی مثل موریانه ضعیف می باشند ولی آلومینیوم نیز مقاوم بوده و هیچگاه دچار خوردگی نخواهند شد.

مزایا و معایب پنجره های ترمال بریک ساختمان

معایب پنجره ترمال بریک
قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک بر اساس مقدار وزن پروفیل آلومینیوم به کار رفته در ساخت آن محاسبه می شود. این امر موجب شده که قیمت این نوع پنجره نسبت به سایر پنجره های گران تر باشد. علاوه بر آن قیمت یراق آلاتی که در پنجره آلومینیومی ترمال بریک استفاده می شود بالاست. البته اگر محدودیت بودجه وجود نداشته باشد می توان از ای ن عیب چشم پوشی کرد. اگر چه هزینه استفاده از پنجره های دوجداره ترمال بریک زیاد است اما از طرف دیگر با بکارگیری ان تا حد زیادی از اتلاف انرژی جلوگیری می شود و در هزینه ها صرفه جویی می شود.

مزایای استفاده از پنجره آلومینیومی ترمال بریک

مزایای استفاده از پنجره آلومینیومی دو جداره ترمال بریک پروفیل هایی که در این پنجره آلومینیومی دوجداره ترمال بریک استفاده میشود دارای محفظه های متعدد با ضخامت های مورد نیاز میباشد که میتوان جهت عایق بندی از آنها استفاده نمود. این پروفیل ها مقاومت پنجره را بالا میبرند و باعث ایجاد درزبندی قوی در آن میشود. در این پنجره ترمال بریک, شیشه های دو جداره در محفظه ی میانی پروفیل ها قرار داده میشوند که این امر باعث عایق بندی کامل شیشه ها میشود.

عایق رطوبتی
سبکی فوق العاده
غیرقابل اشتعال بودن
عایق حرارتی و صوتی
زیبایی، تنوع رنگ زیاد و دلخواه
مقاوم در برابر فشار باد در عین سبکی
ساخت پنجره در ابعاد و طرح‌های متنوع
قابلیت بازیافت و سازگاری با محیط زیست
استفاده از انواع سیستم پنجره کشویی، لولایی، لیفت اند اسلاید و …
قابلیت اجرا انواع شیشه‌ دوجداره، سه‌جداره با ساختارهای شیشه سکوریت، شیشه لمینت و ساده
مقاومت در برابر تغییر رنگ و شکل ناشی از عوامل محیطی چون تابش آفتاب، باران و …
تنوع مدلی بالا شامل؛ کشویی، لولایی، ثابت، سایبانی و …
مقاومت در برابر آلودگی هوا و گرد و غبار
ایمن در برابر با زلزله و سرقت
نیاز کم به تعمیر و نگهداری

بهترین پنجره ترمال بریکاستاندارد در کرج, آلومینیوم به دلیل مزایای بسیار از جمله: مقاومت و دوام بالا, بهترین متریال جهت ساخت در و پنجره است اما رسانا بودن آلومینیوم, نقصی بزرگ در پنجره آلومینیومی محصوب می گردد. ساخت و تولید پنجره های آلومینیومی دوجداره یا حرارتی که امروزه پنجره ترمال بریک نامیده می شود, به خوبی این نقیصه را البته با حفظ مزایای پنجره آلومینیومی برطرف نموده است.

بهترین پنجره ترمال بریک استاندارد در کرج

دو عامل بسیار مهم در بهترین پروفیل ترمال بریک:
۱- دوخت صحیح پلی آمید:
دوخت پلی آمید باید به صورت کاملاً صحیح و توسط دستگاه های مخصوص انجام گیرد

که در غیر اینصورت امکان دارد در بعضی از نقاط اتصال تیغه ها با پروفیل آلومینیوم کاملاً قطع شود که این موضوع باعث کاهش مقاومت رسانایی آلومینیوم می شود.

۲-مقاومت مکانیکی بازشوها:
در طراحی پنجره جهت تولید باید حتماً به مواردی چون وزن لنگه و عرض و ارتفاع بازشو از پروفیل های مناسب و استاندارد استفاده شود.
در بهترین پروفیل ترمال بریک جهت تست این کهتیغه استفاده شده در ترمال بریک کردن پنجره آلومینیومی از نوع پلی آمید است یا pvcبهترین روش این می باشد که تیغه را در مقابل شعله مستقیم قرار دهید، در صورت آتش گرفتن تیغه و استشمام بوی نایلون، تیغه از نوع pvc می باشد، وگرنه به احتمال زیاد تیغه از نوع پلی آمید می‌باشد.

مشخصات بهترین پروفیل ترمال بریک:

پروفیل ترمال بریک باید در شرایط خاصی تولید شود و دستگاه ها و شرایط تولید در کارخانه . همچنین نوع مواد مصرفی در پروفیل آلومینیومی ترمال بریک در کیفیت آن تأثیر بسزایی دارد.
در پنجره ترمال بریک استفاده از دستگاه های برش مناسب برای پروفیل ترمال بریک در رسیدن به نتیجه ایده آل نقش اول را بازی میکند. در مرحله بعد نحوه اتصال قطعات به یکدیگر نتیجه نهایی را می توان دید که در اینجاست که بهترین پروفیل ترمال بریک خود را نشان میدهد.
همچنین لازم به ذکر است که با توجه به شرایط آب و هوایی خاص در منطقه و ابعاد و اندازه در و پنجره ترمال بریک خاص آن لازم است و بهترین پروفیل ترمال بریک برای آن انتخاب میگردد.
بهترین پروفیل ترمال بریک بار های وارده به ساختمان از جمله باد و وزن شیشه را نیز باید تحمل کند. رنگ پروفیل در مقابل نور خورشید در بهترین پروفیل ترمال بریک که رنگ آنادایز خواهد داشت تغییری نخواهد کرد.

پنجره ترمال بریک برای ویلا های بزرگ در کرج ,کلمه Thermal Break به عنوان شکست حرارتی معنا می‌شود. این پنجره‌ها عایق حرارتی دارند یعنی از دو فریم داخلی و خارجی تشکیل شده‌اند که توسط یک عایق پلاستیکی از هم جدا می‌شوند. در گذشته پنجره‌های آلومینیومی حرارت را بین داخل و خارج خانه منتقل می‌کردند، ولی در پنجره‌های ترمال بریک به واسطه ترکیب پلی آمید و آلومینیوم در تولید آنها این مشکل رفع شده است.

پنجره ترمال بریک برای ویلا های بزرگ در کرج

پنجره ترمال بریک نوعی پنجره است که به دو صورت اسلایدی و لیفت باز و بسته می شود. با استفاده از دستگیره های تعبیه شده روی این پنجره ها می توان در را به دو صورت باز کرد. با کشیدن اهرم دستگیره به سمت بالا، یراق آلات موجود در این پنجره ها، لنگه درب را کمی به بالا آورده و همین باعث می شود تا بتوان درب را به صورت کشویی باز کرد.

ویژگی های ترمال بریک چیست؟

 

  • توانایی بسیار بالا در تحمل شیشه هایی در ابعاد بزرگ و با وزن زیاد
  • ایجاد زاویه دید بسیار زیاد و یکدست در ساختمان
  • تامین نور بیشتر برای محیط
  • ایجاد دسترسی سریع و آسان برای ارتباط با سایر بخش های خانه
  • اشغال فضای کمتر نسبت به سایر روش ها
  • دارای امنیت بیشتر نسبت به سایر پنجره های دیگر
  • قابلیت تحمل وزن بالا
  • و عدم وجود اتصالات لولا شکل که باعث کاهش امنیت پنجره ها می شود.
  • قابلیت اجرا و نصب انواع شیشه های مختلف (مانند ضد گلوله، لمینت و …)
  • قابلیت اجرا در ابعاد کوچک تا بزرگ ( حداکثر تا ارتفاع ۲۸۰ سانتی متر)
  • دوام و طول عمر بالا
  • مقاومت بالا در برابر عوامل خارجی

انواع پنجره های ترمال بریک از نظر متریال

  1.     پنجره ترمال بریک چوبی
  2.     پنجره ترمال بریک آلومینیومی
  3.     درب و پنجره کشویی وینیل

 

شرکت دلوین در زمینه ساخت و تولید انواع درب و پنجره های دو جداره یو پی وی سی و آلومینیومی

ترمال بریک و نان ترمال

تولید توری های پلیسه رگلاژ سرویس و تعمیر در اسرع وقت با کادر مجرب فعالیت دارد.

 

استفاده از پنجره های دوجداره به دلیل جلوگیری از اتلاف انرژی در سال های اخیر بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. پنجره های آهنی باعث اتلاف انرژی به میزان زیادی در ساختمان می شدند که به همین علت طراحان و مهندسان در صدد برآمدند تا نوعی از پنجره ها که بتوانند در مصرف انرژی صرفه جویی بیشتری بکنند را تولید نمایند. برای رسیدن به این هدف پنجره های دوجداره آلومینیومی طراحی شد که در این نوع از پنجره ها نیز به علت این که فلز آلومینیوم دارای ضریب حرارتی بالایی بود.

پنجره دوجداره ترمال بریک

Thermal break به معنای شکستن دما می باشد و در این نوع از پنجره ها دما به هیچ عنوان چه از درون ساختمان به بیرون و چه از بیرون به دمای ساختمان عبور نخواهد کرد. این مسئله باعث می شود تا به میزان زیادی در مصرف انرژی صرفه جویی شود. برای ساخت این نوع از پنجره ها از پروفیل های آلومینیومی استفاده می کنند و یک تیغه پلی آمید را در میان آنها قرار می دهند.

ویژگی ها و مزایای پنجره دوجداره ترمال بریک

پنجره ترمال بریک نسبت به پنجره های دوجداره آلومینیوم نرمال دارای مزایایی می باشد که در زیر به آنها اشاره شده است:

  • این نوع از پنجره ها از انتقال گرما و سرما به بیرون و درون ساختمان به طور کامل جلوگیری می کنند.
  • رنگ و طرح های متنوعی برای پنجره دوجداره ترمال بریک وجود دارد که می توان با توجه به نمای ساختمان هر یک را انتخاب نمود.
  • این پنجره ها به علت استفاده از تیغه میانی کاملا عایق حرارت بوده و در مقابل آتش سوزی و اشتعال دچار مشکل نخواهند شد.
  • امکان ورود گرد و غبار به داخل منزل با وجود این پنجره ها وجود ندارد.
  • وزن سبک این پنجره ها از مزایای آنها به شمار می رود.

قیمت پنجره دوجداره ترمال بریک

قیمت این نوع از پنجره ها به عوامل مختلفی وابسته است که از آن میان می توان به سایز پنجره، کارخانه تولید کننده، نوع پنجره که می تواند لولایی، کشویی و … باشد و ابزاری که در آنها استفاده می شود در تعیین قیمت پنجره های ترمال بریک اشاره کرد.

همچنین بخوانید:

پنجره ارزان دو جداره

استعلام قیمت پروفیل upvc

نمایندگی ویستابست در کرج

کاربرد توری انواع پنجره دوجداره upvc فروش در کرج : در بعضی اوقات به تبادل جریان هوا در منازل نیاز بسیاری است و این نیاز با باز کردن درب و پنجره آسان می شود. ولی با باز شدن درب و پنجره ها جریان هوا با خود حشراتی به همراه می آورد که مزاحم آرامش و آسایش ما می شوند. بهترین و آسان ترین راه برای جلوگیری با دفع حشرات بکارگیری از توری هایی می باشد که بر روی درب و پنجره دوجداره upvc نصب می شود.

کاربرد توری انواع پنجره دوجداره UPVC فروش در کرج

یکی از خدماتی که شرکت پنجره دلوین ارائه می دهد، ساخت و نصب توری بر روی انواع درب و پنجره دوجداره upvc می باشد، که بدون ایجاد مزاحمت در زمان باز و بسته کردن درب و پنجره راه های نفوض حشرات و موجودات موزی را مسدود تولید و هم زمان امکان تهویه هوا را نیز مهیا می سازد.

مزایای توری های جدید پلیسه و رولینگ آن است که در حقیقت بسته بودن پنجره ها، توری ها به شکل رول و یا پلیسه جمع آوری شده و ضمن آنکه مانع دید نمی شوند، در عین حال دچار فرسایش و آلودگی در اثر شرایط محیطی نیز نخواهند شد.

مکانیزم توری های جدید به طور کامل با مکانیزم توری های قدیمی فرق دارد و دارای قاب ثابت هستند و نیز از توری های غیر فلزی به کار گرفته می شود.

مزایای توری های جمع شونده عبارتند از :

پنجره دوجداره توری دار کرج

پنجره دوجداره توری دار کرج

  1. تور پلیسه آنتی استاتیک و ضد آب
  2. مطلوب جهت انواع در و پنجره از قبیل: کشویی – کشویی عمودی – باز شو – دو طرف بازشو و بازشو از پایین یا بالا
  3. قابلیت نصب بر روی انواع پروفیل از قبیل: چوب – آهن – آلومینیم و upvc
  4. قابل نصب در سمت بیرون و سمت داخل
  5. بازشو آسان در زمان بکارگیری و به طور کامل جمع شو داخل ریل بغل در حالت عدم بکارگیری و در نتیجه کاهش مدت زمان فرسایش آن
  6. نصب و شستشوی آسان

هدف شرکت پنجره دلوین

  • رضایتمندی و مشتری مداری
  • پاسخگویی شفاف به نیاز مشتری
  • رسیدگی و خدمات حضوری فوری
  • بکارگیری از بهترین و استانداردترین متریال روز دنیا

چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید شرکت پنجره دلوین در کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز در سراسر ایران است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس فروش ما با شماره ۰۹۱۲۴۶۲۰۴۷۳ تماس بگیرید شرکت پنجره دلوین تولید کننده انواع توری درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی با بالا ترین کیفیت ، بهترین طراحی و بهترین ضمانت و پشتیبانی در کرج است .

تعمیرات پنجره کرج

قیمت پنجره upvc قوس دار خم چند حالته کرج:پنجره های خم یا قوسی تاثیر رویایی و بی نظیری بر خانه های با معماری مدرن و سنتی می گذارد. شما می توانید این مدل از پنجره را در کنار دیگر مدل های پنجره قرار دهید تا به نمایی زیباتر در ظاهر ساختمان برسید. می توانید در ساخت درب های بالکنی نیز از این مدل استفاده کنید تا علاوه بر زیبایی، نور بیشتری وارد منزل کنید. پنجره های خم می توانند به بلندی پنجره های لولایی و به پهنی پنجره های سایبانی ساخته شود. این مدل از پنجره با تلفیق درست با دیگر مدل ها می تواند علاوه بر زیبایی، تهویه هوای مطبوعی نیز فراهم کند.در مورد قیمت پنجره یو پی وی سی قوس دار خم شکل چند حالته در کرج باید بدانید که دلیل های مختلفی وجود دارد که یک فرد ترجیح می دهد از پنجره یو پی وی سی قوس دار در کرج به جای پنجره قدیمی استفاده کند به عبارت دیگر تعویض پنجره قدیمی با پنجره یو پی وی سی قوس دار دارای چه مزیت هایی می باشد

قیمت پنجره UPVC قوس دار خم چند حالته کرج

مزایای پنجره قوس دار خم upvc  در کرج

  • زیبا سازی نمای ساختمان و ایجاد طرح و سبک سنتی
  • جلوگیری از ورود گرد و غبار و آلودگی
  • نصب آسان
  • دارای عایق بندی مناسب و حفظ برودت ساختمان
  • دارای مقاومت و استحکام بالا در برابر شرایط جوی مختلف
  • نظافت سریع و راحت
  • جلوگیری از اتلاف انرژی

قیمت پنجره قوس دار خم شکل upvc  با توجه به ماندگاری و عمر این نوع از پنجره های بهتر می باشد

  • دارای مدل های مختلفی می باشد
  • دارای رنگ بندی مختلفی می باشد
  • عایق بسیار مناسب در برابر سرما و گرما و همچنین سر و صدا می باشد
  • مناسب هر شرایط آب و هوایی و …..
پنجره هلالی

پنجره هلالی

آیا نوع پنجره قوس دار خم upvc  می تواند در قیمت پنجره upvc تاثیر گذار باشد ؟

بله . انواع پنجره قوس دار خم  قطعا پروفیل مصرفی مختلفی را نیز می خواهد بسیاری از افراد برا این تفکر هستند که یک پنجره با طول و عرض مشخص در نمونه های مختلف پنجره یو پی وی سی دارای میزان مصرفی یکسانی از پروفیل می باشد در صورتی که این گونه نمی باشد مثلا ممکن است پنجره upvc  شما در نوع قوس دار  متر پروفیل بخواهد اما در حالت بازشو چهار متر پروفیل مصرفی نیاز داشته باشد

نحوه محاسبه پنجره قوس دار upvc ؟

ابتدا قبل از اینکه بخواهید با یک دفتر نصب پنجره قوس دار خم یوپی وی سی تماس بگیرد ارتفاع و عرض پنجره را با استفاده از متر روی یک کاغذ بنویسید سپس با تماس با دفترپنجره دلوین در اختیار کارشناسان قرار دهید کارشناسان با توجه به اندازه که شما در اختیارشان قرار می دهید و همچنین محل مورد نصب به شما قیمت پنجره دوجداره را ارائه می دهند

محاسبه قیمت پنجره دوجداره ترمال بریک چند ضلعی کرج:پنجره های آلومینیومی از زمان بسیار دور در صنعت ساخت درب و پنجره های ساختمان مورد استفاده قرار گرفته است با گذر زمان  رفته رفته پنجره آلومینیومی دچار تغییراتی کیفیتی زیادی شد تا بلاخره  پنجره دوجداره ترمال بریک سر کار آمد پنجره ه های آلومنیومی چند ضلعی ترمال بریک با شیشه های دو جداره و چند جداره دارای مدل های مختلفی ی باشند نوع قدیمی پنجره آلومنیومی که با استفاده از میلگرد به هم متصل مش شد نوع دیگر پنجره های آلومینیومی اس تی می باشد و نوع  جدید این پنجره ها پنجره ترمال بریک یا  بع عبارت دیگر پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک که در ادامه در مورد آن مدل بحث خواهیم کرد.

محاسبه قیمت پنجره دوجداره ترمال بریک چند ضلعی کرج

پنجره آلومینیومی دارای مزیت های زیادی می باشد عدم فرسایش ، مناسب هر شرایط جویی ،سبک بودن ،قابل بازیافت بودن و… از مهمترین مزیت های پنجره آلومینیومی به حساب می آید آما مشکلاتی نیز این نوع از پنجره های داشتند که یکی از مهمترین مشکلات این بود که پنجره آلومینومی به راحتی گرما و سرما را  انتقال می داد با گذر زمان و به کار آمن پنجره دوجداره آلومینیومی ساختار این نوع از پنجره های نیز تغییراتی داشته است با گذر زمان پنجره های دوجداره آلومینیومی از ترمال بریک برای ایجاد یک محافظ خوب استفاده کرده اند خوب ترمال بریک چیست :

همان طور که اشاره شد پنجره دوجداره ترمال بریک دارای معایبی می باشد که  این معایب از کیفیت این  پنجره های کاسته است اما با آمدن  ترمال بریک دیگر این مشکلات نبود ترمال بریک یک تکنولوژی در ساخت پنجره دوجداره  آلومینیومی به حساب می آید در این تکنولوژی از یک متریال استفاده می شود این متریال بین محفظه های آلومینیومی قرار میگیرد هدف از این کار این است تا در برابر سرما و گرما  و سر و صدا مقاوم تر شود آزمایشات انجام شده روی این پنجره های نشان دهنده این می باشد که  پنجره دوجداره آلومینیومی که از ترمال بریک برای ساخت آن استفاده می شود دارای کیفیت بسیار بالایی بود و به همین دلیل  در بازار دارای طرفدارن بسیار زیادی می باشد قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک نیز مناسب می باشد شما با هزینه مناسب می توانید از این نوع  پروفیل های برای ساخت پنجره دوجداره خود استفاده نمایید.

از مهمترین مزیت های پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

وزن کم

کیفیت بالا

تنوع رنگی

مناسب هر شرایط جویی بدون نیاز به رنگ کاری و…….

چه عواملی در قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی تاثیر گذار می باشد

کیفیت متریال روی قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی بسیار تاثیر گذار می باشد

نوع یراق آلات پنجره دوجداره

نوع شیشه دوجداره پنجره دوجداره ترمال بریک و ….

محاسبه قیمت پنجره دوجداره ترمال بریک

قیمت پنجره  دوجداره آلومینیومی ترمال :

لازم به ذکر می باشد تعرفه های اعلام شده برای قیمت پنجره دوجداره آلومنیومی  به صورت به روز نمی باشد در صورتی که نیاز به قیمت پنجره دوجداره به صورت آپدیت را دارید میتوانید با ما در تماس باشید تا لیست قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی برای شما ارائه گردد .

قیمت سری کشویی هر متر مربع۲۷۰۰۰هزار

ترمال سری ۶۰ هر مترمربع ۴۰ هزار تومان

سری ۵۹ هر متر مربع قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی ۲۵۰۰۰ هزار تومان

سری ۴۷ هر متربع مربع قیمت پنجره آلومینیومی ۲۵۰۰۰

لازم به ذکر می باشد رنگ برای تمامی موارد فوق سفید می باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد